Syskonmatchning

När jag fick hem det här tyget från Tyglycka var det givet att det skulle bli en syskonmatchning. Jag tyckte tyget kändes lite utöver det vanliga när jag köpte det, och när jag sen fick det i min hand blev jag alldeles salig! Det här kan vara bland det fräschaste jag sett på länge, jag är helt kär! Och när min stora grabb fick tröjan på sig har han knappt velat ta den av sig. Än så länge har jag inte vågat släppa iväg den till förskolan eftersom jag gillar fräscheten i den. 
 
Jag har insett att jag vill/behöver testa ett nytt bodymönster då det här mönstret inte riktigt passar lillgrabben. Kisuliini från Ottobre har annars fått mycket positiva kommentarer om sig, men här hemma verkar det inte riktigt fungera fullt ut. Easy Tee från Hallonsmula får iaf tummen upp av mig och äldsta sonen :) 
 
 

Kommentera här: